اداره ورزش وجوانان بخش مهربان

پایگاه خبری واطلاع رسانی

اداره ورزش وجوانان بخش مهربان

پایگاه خبری واطلاع رسانی

همایش پیاده‌روی خانوادگی

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

با هماهنگی و همکاری اداره ورزش و جوانان بخش مهربان، هیئت‌ ورزش‌های همگانی و هیئت کوهنوردی مهربان روز جمعه مورخ 15/8/94 از ساعت 7:30 به مسافت 3 کیلومتر از مقابل شهرداری مهربان تا پارک ساحلی برگزار گردید. از نکات قابل توجه حضور پرشور اهالی محترم و ورزش دوست شهر مهربان با وجود سرما پاییزی بود که شور و نشاط و گرمایه خاصی به این مراسم بخشید. در پایان مراسم بعداز سخنرانی امام جمعه محترم بخش مهربان از میان شرکت کنندگان همایش جوایزی از جمله دو دستگاه دوچرخه کوهستان، 5 عدد کارت هدیه و 10 دست لباس ورزشی و سرویس خانگی به قید قرعه از طرف اداره ورزش و جوانان بخش مهربان، هیئت کوهنوردی و همگانی توسط امام جمعه محترم ، رئیس شورای شهر، فرمانده پایگاه شهید محلاتی ، فرمانده انتظامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب به برندگان اهداء گردید. همچنین در پایان مراسم از خبرنگاران بخش مهربان آقایان محمد سروی، قاسم وفادار و بانوی کوهنورد مهربانی خانم المیرا غفارنژاد که موفق به فتح قلل سبلان و دماوند در سال جاری شده بود نیز با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد.

۹۴/۰۸/۲۰
روابط عمومی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.